Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!!!!

Ολα τ' αγαπουσε αυτη.
Οτι υπηρχε γυρω της τ' αγαπουσε.
Τα πιατικα , τις κατσαρολες της,τα ξεσκονοπανα,τα πατακια.
Τιποτα στο σπιτικο της δεν εβρισκε αχρηστο η περιττο.
Τα'χε σκεπασει ολα μ'ενα πεπλο ολομεταξο,
που ξεκινουσε απ'την ψυχη της.
Τα'χε αρωματισει με την μυρωδια της
Και ειχε παντα την καγκελοπορτα ανοιχτη για να μπαινει κοσμος.
Γιατι της αρεσε η παρεα.
Και ηθελε να μοιραζεται την ομορφια του σπιτιου της.
Το χαιροταν!!
Κι ενα πρωι σηκωθηκε και δεν πιστευε στα ματια της!!
Ολοι οι φιλοξενουμενοι ειχαν αρχισει ομαδικα -για το καλο της- ειπαν
να στηνουν μια παρασταση.
-Τι παρασταση ?......ρωτησε δειλα.........
-Θα δεις!......απαντησαν...κι αρχισαν να γκρεμιζουν, να βρωμιζουν
να ισοπεδωνουν οτι εβρησκαν μπροστα τους..
Χειμαρος ξεχυθηκαν τα δακρυα απ' τα ματια της...
-Ουτε για γιουχα δεν αξιζει η παρασταση που στηνετε!!!! ..τους φωναξε
Κι ομως ο δρομος ειχε γεμισει ασφυκτικα απο θεατες....
-Εγω σας αγαπησα , σας πιστεψα,σας εμπιστευτηκα,
σας εβαλα στο σπιτι μου,σας κερασα απ'το γλυκο μου........
-Για το καλο σου!!!!της απαντησαν παλι με μια φωνη και συνεχισαν
-Για το καλο μου.....φωναξε ξεψυχισμενα
θελω να τα κανετε παλι οπως ηταν πριν
θελω την ομορφια μου πισω...
-ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!!!!!! 
φωναξε παλι δυνατα
και γυρισε την πλατη να σκουπισει τα δακρυα της που δεν ελεγαν να σταματησουν
-Για το καλο μου!!........ξαναψιθυρισε.......


                                                                                Ιω 

ΥΓ: ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΞΕΓΝΟΙΑΣΙΑ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ
ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!!!

1 σχόλιο: