Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.....

 Αποψε δεν θα κοιμηθω...
Θελω να ονειρευτω
Ολα αυτα που θελω
Ολα αυτα που αγαπω
Ολα αυτα που μου λειπουν
Ολα αυτα που με κανουν να χαιρομαι
Ολα αυτα που δεν θα γινουν ποτε.......
Ομως εγω τα ζω τωρα στ' ονειρο μου
Και νοιωθω μια γλυκα
Και ειναι ομορφα
Και ειναι δικα μου
Και ειναι αυτα που δεν θα μοιραστω ποτε με κανεναν
Και που δεν μπορει να μου τα κλεψει κανεις
Γιατι ειναι δικα μου!.....
Και θα μεινουν παντα δικα μου
Τα βλεπω, τα ζω και τα κλειδωνω
στο μπαουλο του μυαλου μου
Και οταν θελω εγω τα ξεκλειδωνω 
και συνεχιζω
χωρις να χασω στιγμη.............
ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΟΥ.....Τ΄ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ.....ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ...
σεπτεμβρης 2008
                                                                                              Ιω

***για την φιλη που πιστευει οτι τα ονειρα καιγονται....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου