Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

Ο ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟΣ ΧΑΛΒΑΣ ΤΟΥ ΠΑΣΑ!


Τα πιατα επλενα εγω η νοικοκυρα οταν ακουω τον κυρη μου ..
-Αρχοντισσαααα ...κανα γλυκο θα φαμε?
-Τι γλυκο  τετοια ωρα χριστιανε μου?...δεν εχω τιποτα!
-Κατσε φτειαξε!
-Τωρα?... τετοια ωρα τετοια λογια ...μηπως εχω και υλικα?
-Δεν σε φοβαμαι εσενα ..εσυ νερο να πιασεις στα χερια σου σιροπι θα γινει....κατι θα σκεφτεις!
......(...Να!! κατι τετοια μου λεει ...και γω αντε μετα να μην γινω δουλα και κυρα...)

Ψαχνω στο ντουλαπι μου βρισκω ξεχασμενο σιμιγδαλι....
Ωπ!!!! εδω σ'εχω σκεφτομαι θριαμβευτικα που θα δικαιωσω τον καλο μου οτι ειμαι ικανη ζαχαροπλαστισα!!!
Ανοιγω τα κιταπια μου και συγκεντρωνω τα υλικα μου:

2 κουπες σιμιγδαλι (τοχω...)
1 κουπα σπορελαιο(ευτυχως πηρα το απογευμα για την αυριανη φανουροπιτα)
1 κουπα νερο(εεεε....τη δροσια του την εχουμε!)
3 κουπες γαλα(με το ισα- ισα μου βγηκε...)
2 κουπες ζαχαρη(παντα υπαρχει στο ντουλαπι  για να γλυκαινει το σπιτι..)
1 κουπα ινδοκαρυδο(ξομεινε κι αυτο απο προηγουμενο γλυκο...)
1/2 κουπα αμυγδαλοψυχα ψιλοκομενη(στο ψυγειο υπαρχει μεσα σε ενα βαζο για να στολιζει το παγωτακι μας...)
1-2 βανιλιες(δεν χρεισιμοποιω αλλα θα σας πω τοο μυστικο μου στο τελος..)***
Τελεια!!!!!!!!

Πανευτυχης ξεκιναω την εκτελεση ..
Βαζω σε μια κατσαρολιτσα το γαλα, το νερο, την ζαχαρη,και αφηνω να ζεσταθουν ελαφρα ανακατευοντας να λιωσει η ζαχαρη
Συγχρονως βαζω σε αλλη κατσαρολα το σιμιγδαλι με το σπορελαιο και  τις βανιλιες και ανακατευω  αφηνωντας το να καει και να παρει ενα χρυσοκαστανο χρωμα ...
Εν συνεχεια με προσοχη γιατι πιτσιλαει ριχνω τα υγρα μου μεσα στο συμιγδαλι και ανακατευω μεχρι να γινει μια μαζα  και προσθετω και το ινδοκαρυδο
Κατεβαζω απο τη φωτια   βαζω σε μια φορμουλα  που την εχω πασπαλισει με ινδοκαρυδο και το αποτελεσμα το βλεπετε!
Ευτυχως που προλαβα και το φωτογραφισα γιατι το αστερι μου το ...ΤΣΑΚΙΣΕ!!!!
Κατι λιγο προλαβα και δοκιμασα κι εγω....για να χω αποψη να σας την μεταφερω...
Πραγματικα φανταστικο δοκιμαστε το!!!!!!!

***εχω βρει στην αγορα εσανς για γλυκα
προσωπικα πηρα ενα περγαμοντο και ενα μοκα με αυτα αντικαθιστω τις βανιλιες στα γλυκα μου δινουν τελειο αρωμα!
Στο συγκεκριμενο εβαλα μοκα και μπορω να πω οτι του ταιριαξε παρα πολυ!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου