Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΚΑΚΑΒΙΑ!!!!


Μου λεει ο καλος μου:
-Αρχοντισα θέλω να  φαμε κακαβια!
-Να φαμε πασα μου, απαντω…
Να παω αυριο στον ψαρα να δω τι ψαρια έχει….
-Όχι! μου απαντα με στομφο…
Όταν λεω κακαβια εννοω ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ!
-Ο σωστος αντρας είναι κουβαλητης στο σπιτι του!
-Μονος μου θα φερω τα ψαρια …..ετοιμασου φυγαμε!
Να πω όχι?.......ΠΟΤΕ!!
Γιατί η « καλή νοικοκυρα είναι δουλα και κυρα» ελεγε η γιαγια μου

Ξεκιναμε που λετε πουρνο- πουρνο με την αυγουστιατικη δροσουλα πεντε τα ξημερωματα (γιατί τα ψαρια -λεει -πρεπει να τα βρεις πεινασμενα πριν πανε στον μπουφε) για τον  ιχθυ ημων τον …επιουσιο!
Δεν με χαλαει καθολου  αυτή η πρωινη εξορμηση γιατί με ανταμοιβει με εικονες ασυληπτες!!!

Αφου φτανουμε το λοιπον στο μερος το γνωστο –που δεν το μαρτυρω- πιανουμε δουλεια !
Βγαζουμε τον εξοπλισμο,  ο κυρης μου το εγγλεζικο του κι εγώ το απικο μου
Δινουμε κι ένα σβουριχτο φιλι για το γουρι και ξεκιναμε……
Το αποτελεσμα …ιδου !!!
Εξηντα επτα ψαρακια τον αριθμο!

Σπαρακια  στην πλειοψηφια,συνοδευμενα με κοκοβακι, σκορπινακι, δυο περκουλες,
ενα σαργουδακι ,τρεις τσιπουριτσες ,τεσσερα σαφριδακια και δυο σαλπιτσες!!
Υπεροχα!!!!!
Χαρωπα στεκομαι στην αμουδια και τα καθαριζω αφηνοντας το κυμα να μου χαιδευει τα ποδια κι έναν καβουρα κλεφτη με γρηγορες κινησεις να βουταει ότι εγώ αφαιρω!
Ευτυχισμενοι ,χαρουμενοι και ικανοποιημενοι από το αποτελεσμα επιστρεφουμε και με κεφι ετοιμαζουμε την
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΚΑΚΑΒΙΑ 
παραγγελια του κυρη  μου!
Καθαριζω πατατουλες ,καροτακια  σελινο και κρεμυδακια τα κοβω σε κοματια και τα βαζω στην κατσαρολα.
 Παιρνω τα ψαρακια και τα τυλιγω με ένα τουλι…αυτό  που φτειαχνουν τις μπομπονιερες ξερετε , είναι ένα κολπο που εχω σκεφτει για να μην φευγουν αγκαθακια από τα ψαρια  τα δενω με κλωστη καλα , προσθετω λαδι , πιπερι αλατακι και νερό ισα να τα σκεπαζει όλα και αφηνω να συγοβρασουν.
Μόλις βρασουν βγαζω τα ψαρια σε  μια πιατελα και με υπομονη -,αλλά πολύ υπομονη λεμε -καθαριζω οσο μπορω τα μικρα ψαρακια  από τα αγκαθακια τους κρατωντας οσο μπορω από το κρεας τους.

Παιρνω ένα μερος από τα λαχανικα και τα βαζω στο μουλτι να γινουν κρεμα
Το ξαναριχνω στην κατσαρολα μου μαζι με  οσο κρεας εχω καταφερει να μαζεψω από τα ψαρια μου  και αφηνω να παρουν άλλη μια βραση προσθετωντας λεμονι .
Κι εδώ είναι η μεγάλη στιγμή!!!!!

Στρωνουμε τραπεζι και κερναμε!!!!
Πρωτα  τους ομορφους εαυτους μας  απολαμβανωντας τον υπεροχο κοπο μας
και μετά εσας αγαπημενοι φιλοι  μοιραζομενοι την εμπειρια μας!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου