Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ!!!


1 σχόλιο:

  1. ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ!
    Η ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΜΑΜΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! ....:)
    ΚΑΙ ΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΣ ΣΤΕΙΛΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ.....
    'Kοπελαρα μου να σε χαιρομαστε!!!
    να σαι παντα γερη να μας στηριζεις
    και να μας δινεις δυναμη να προχωραμε
    με τον δικο σου μοναδικο τροπο!!
    Σου τηλεφωνησα πρωι πρωι σημερα να σου δωσω τις ευχες μου
    γιατι ξερω ποσο πολυ αγαπας οτιδηποτε γιορτινο και χαρουμενο!!
    Γιατι εσυ ετσι βλεπεις τη ζωη παντα μια γιορτη
    κι αυτο εμαθες και σε μας!!
    Με μονο οπλο το γελιο σου αναποσπαστο κομματι της μορφης σου
    δεν μασας σε τιποτα!
    Ανοιγεις τις φτερουγες σου και αγκαλιαζεις ολο το κοσμο!
    Η αγκαλια σου ειναι τολιμανι μας!
    Εισαι η ιδια η ζωη, η ανασα , η πνοη, η χαρα, η ελπιδα
    εισαι τα παντα , εισαι ολα κι ακομα περισσοτερα!!!!
    Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο πολυ σε θαυμαζω!
    Θαυμαζω τη ζωντανια σου
    Θαυμαζω τη δυναμη σου
    Θαυμαζω τη μεγαλοψυχια σου
    Θαυμαζω τον αυθορμητισμο σου
    Θαυμαζω τη παιδικη ψυχη σου
    Θαυμαζω τη θετικοτητα σου
    Θαυμαζω τα ατελειωτα θελω σου
    Θαυμαζω τη διψα σου για ζωη!!
    Δεν σε ειδα ποτε κουρασμενη
    Δεν ακουσα ποτε απο τα χειλη σου τη λεξη δεν μπορω
    Δεν ακουσα ποτε την λεξη δεν θελω !!
    Για τα εγγονια σου εισαι η TRENTY ΓΙΑΓΙΑ!!
    Λατρεμενη!!!
    Παραμενεις παντα ενα παιδι ενα χαρουμενο παιδι!!
    Σ'ευχαριστω για οτι μας εδωσες, για οτι μας δινεις
    και για οσα πολλα εχεις ακομα στο νου σου να μας δωσεις !
    Σ'ευχαριστω που μας δινεις ζωη
    που μας εμαθες ν'αγαπαμε τη ζωη !!
    Σ'ευχαριστω γιατι εισαι αυτη που εισαι
    και δεν θα' θελα να εισαι αλλιως!!
    Σ'ευχαριστω ομορφια μου που υπαρχεις και στολιζεις τον κοσμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή